måndag 14 september 2009

14/9

Jag tillbringar dagarna med att fundera över packningen, vad jag kan minska ner på osv. Men grejen är den att jag redan har minskat min packning rejält och det som är skrymmande är ju höet och renskinnen, inget man kan dra ner på direkt. Och så är det jobbigt nog 2 olika vet områden på tävlingen. Sånt tycker jag verkligen är skit drygt!

Det jag även roar mig med är min älskade vän röjsågen. Det blir så vackert runt staketen. Men min rygg/axlar som inte är de mest korrekta känner av detta pyssel. Måste korrigera mig men vågar inte riktigt göra det inför EM, eftersom risken är lika stor att man blir värre. Och framförallt är min och Krilles kropp vana att bära upp mig som jag är nu.

Jag vill nästan bara komma hem från Italien så jag kan ta tag i projektet Milos. Fast inte riktigt sant. Ser jätte mycket fram emot EM!

1 kommentar:

Stall Crescam sa...

Och vi håller tummarna för er därnere sen!