onsdag 2 september 2009

Killing Kind

för att citera Lita Ford. Jag har lekt med min favorit mordmaskin : Röjsågen. Håller på och rensar runt staketen. Slängde även in en ca 10 kubikmeter ved. Vad är det för fel att bo i en lägenhet?

Jag har varit jätte dålig med uppdateringarn, men jag orkar inte. Är på sånt där orkar inte göra någonting humör, vill bara ligga och lyssna på musik och läsa en bra bok. Men nej det får man inte när EM närmar sig heller.
Vi smörjer upp Kristall lite nu inför EM, Li kommer idag, och han får glukosamin för sina leder. (Kan tillägga att detta är första gången det behövts på alla dessa säsonger)

Milos är i onåd, han skenade med vagenen häromdagen igen, synd att ingen tog kort på honom när han försökte ta sig in i stallet, jag tror det var magen och inte vagnen som tog emot. Nåja, inte får han sluta bara för detl, nej han fick skritta ett varv till och gick som handhäst igår. Tror inte det finns en sadelgjord som går runt den tjocka magen. Han måste Banta!

Nej dags att ta en kaffe, stoppa i headsetet och lyssna på P3 musik och släpa ris.

1 kommentar:

stalldrängen sa...

jag skrattade kan jag lova. han blev så paff!