måndag 7 september 2009

omotiverad

Känner mig så omotiverad. Även om jag & Krille hade en underbar tur igår. Kunde stått och borstat på honom i timmar. Gah jag älskar den hästen, han är verkligen min rakt igenom.

Det rullar på som vanligt här hemma, jag har inte riktigt kommit på att vi åker om lite mer än en vecka. Det är dessutom lite trassel inför resan, då vi nu bara är 4 hästar som åker och ingen Lagledare. Men jag är fortfarande possitiv och siktar på att rida runt 17 KM/H och se hur långt det räcker. Krille känns topp form och jag blir nog taggad när vi väl ä'r på plats.

Kommer gå över till att änvända hippogrammets webbaserade dataprogram, och kanske kommer jag lyckas göra så att ni som läser bloggen även kommer att kunna läsa min träning.
Älskar denna bild som en av fd kollegor tagit. Foto C: Daniel Nyström

3 kommentarer:

Emelie tjust DK sa...

Vad nu?? bara fyra som åker till EM, vilka blir det då??

Sophie sa...

Vilken vacker bild!

Lisa&Sophia sa...

Gud vilken fin bild! Vad kul att ha en sån!
Det där med att följa din träning lät hur bra som helst, det skulle vi tycka vore jätteroligt!!