torsdag 17 september 2009

Sökes: En orädd, bestämd och glad person som gillar fart & fläkt. Att ramla av lite då & då och rida galna unghästar bör inte vara främmande.

Slutskämtat.
Nåväl, så tänker jag nu om min mkt tjocka Milos, jag förstår inte hur han kan bli så fet. Han äter 2 dl groov, 1 dl steeljoint och betet är i princip slut. Spelar ingen roll hur mkt du motionerar honom, han är fet! Jag skämms.

Kanske kan jag få min jätte duktigta stalldräng Linnea att ta lite kort på hästarna nu när jag är borta? Hon har gått och fixat sig en bra kamera och hon kan ju ta och öva lite på dem.
Kanske ska hon få en egen blogg, eller så ger jag henne lösen till denna. Man borde kanske kunna ha sammankopplade bloggar? Hon har alltid så bra och roliga kommentarer efteråt. Så mycket som hon skrattar åt mig när jag råkar tappa en häst som jag har i handen, (brukar inte bli mer än att plocka upp grimmskaftet igen)
Hon är så chockad över att det inte är "my little pony" stuk här utan det är lite mer rejäla tag. Hon kommer direkt från ridskola hit, och det är stor skillnad.

Nej nu måste jag packa de sista människosakerna och lasta in dem i bilen, efter lunch åker vi :)

3 kommentarer:

Sophia sa...

Hahaha, skulle jättegärna vilja se fler bilder på alla hästarna!

Kör försiktigt nu och LYCKA TILL!!!!!

stalldräng sa...

ohja, detta ska ordnas! :) lita på mej!
ja jag kanske ska vara krönikör här? skriva av mej alla känslor och upplevelser jag får efter en dag i stallet m dej ;)

Sophia sa...

Skulle vara kul att läsa lite om hur det var i Italien.. dina upplevelser och så :)