tisdag 28 juli 2009

280709

Jag har sagt det förut och säger det igen, när det inte finns tävlingar att blogga om. Vad ska man då skriva?

Har anmält 2 hästar till CR 50 på Billingeritten, förhoppningsvis kan jag få Ebba rida den ena. Annars får det lösa sig.

Palisa är fortfarande halt (Även om hf. är mkt bättre), och vantrivs med att vila. De andra 3 jobbar på som vanligt.

Är det något speciellt ni vill höra om? Funderar på att skriva ett inlägg om fokusering eller liknande under tävling.

Jag gillar inte tävligsuppehåll. Det kryper i hela mig efter att få tävla...

1 kommentar:

Team Norberg sa...

Hej Liza!
Jag håller med om att det är svårt ibland att veta vad ma ska blogga om, det vardagliga tror man inte att andra är intresserade av?
Jag tycker att det skulla vara jätteintressant att läsa om "fokusering under tävling" och även annat som du och ditt team har kunskap om! :)
/Camilla