söndag 9 augusti 2009

Packa Packa Packa

Ja det känns inte som om att jag gör annat.

Z gick sitt sista hårdpass idag, hon verkar nöjd med det och Li ska komma på onsdag och göra det sista finslipningarna.

Vi åker härifrån på Torsdag, gör ett längre stopp i Onsala tills på Måndag, Ska ju hinna med att åka till Billingeritten med 2 hästar, där blev det en liten förändring, jag rider Pikawka och Annelie Schultz rider Tizca. Det blir nog jätte bra det tror jag.

Krille är ett monster. Bara bråkar och dummar sig, kanske tror han att det är rodeo han ska hålla på med?

5 kommentarer:

Sandra sa...

Ja som du sa, vi verkar ha en hög rodeohästar;-)
Min Amber är sån ju mer hon tränas och tävlas desto mer taggad blir hon, är Krille också sådan? Fast jag hoppas du har rätt att hon lugnar sig lite iaf efter Billinge.
Lycka till förresten med de två du ska ha med:)
Mvh Sandra

stallskötarn' sa...

tack för den... de ska jag inte visa för mamma... :P

Amanda sa...

Alltså, tycker synd om Linnea. Fast lite roligt också. :D

stallskötarn' sa...

kanske ska fixa nån som filmar våra ridturer, jag akn videoblogga där uppefrån?

Amanda sa...

Jag ser fram emot det. Nästan så jag är beredd att komma upp och filma.